Bojole research is mid-sized quantitative marketing research agency with a focus on
- Segmentation studies and
- Conjoint studies for NPD research as well as price research and concept screen
Our proprietary tools include
- Measuring new subscribers (mobile market)
- Measuring ROI for national promo campaigns (FMCG markets)
Our experience and expertise spans a wide range of industry sectors from FMCG to finance but our main focus is on telecom and digital markets.
At the moment Bojole employs 35 full-time researchers and field managers and 7 persons in administrative staff; company also operates its own call-center with a staff more than 120 interviewers and focus-group and PAPI processing facilities which employ team of 11 field-girls.
We offer a friendly working environment and a competitive salary.
Отзывы о компании
3,4хорошо
Оценка Dream Job
100%
Рекомендуют
Ваши отзывы помогают людям принимать взвешенные карьерные решения
Что говорят сотрудники
Преимущества и льготы
- 1Своевременная оплата труда
- 1Удобное расположение работы
Отзыв сотрудника
Январь 2023
Коллектив профессионалов, лояльное и чуткое отношение к сотруднику. Всегда все объяснят и научат. Одно из лучших мест работы.
Войдите, чтобы увидеть все отзывы
ВойтиКомпания не разместила информацию об открытых вакансиях.